Príspevky

Obraz
  LETECKÁ STOVKA (107km, 3590m+)      08.03.2024 Piatok. V noci som sa balila do jednej v noci. Ráno ma budí dcérka už okolo piatej. Celý týždeň bol ťažký, navyše v utorok gastro vyšetrenie („hadica“). No jednoducho tak, ako nechcete byť pripravení na preteky. Cítim sa ako po 3 nočných a najradšej by som sa vrhla na pol dňa do perín a nič neriešila. Nedá sa. Deň sa presýpa do poobedných hodín. Cestujem vlakom okolo 16:30. V Púchove nám oznámi vlakvedúci, že niekoho zrazilo v koľajisku pri Beluši. Hodinové meškanie. Prestupujem do rýchlika, no opäť polhodina čakania. Yes, čo ešte. 😄 Volám Monike H., idú o polhodinku autom, no nakoniec sa vlak pohne. Trenčín. Pripomienky spolubežcov, načo mi je karimatka radšej nekomentujem. Prechádzam parkom, ťažký batoh a taška. Excelentne sa potknem pred skupinou tínedžerov vo svetle pouličných lámp, až stíchnu v rozhovore. Skvostné. Povzdychnem si a náladu mi zdvihne podchod meniaci farby. Waaaaau. Už s úsmevom pozerám na Sokolovňu, vlajky Dynafit

Štiavnický Ultrapunk 2023

Štiavnický Ultrapunk (21.10.2023)                Piatok poobede. Cestujem s Pištíkom a Diankou smer Banská Štiavnica. Rozhodnutie na poslednú chvíľu kvôli menším zdravotným problémom. Ale som veľmi, veľmi vďačná za pozvanie. Cesta je dlhá, Didi 2x vrhá prúd jedla do najhlbších útrob autosedačky. Fuu, na 1x vracanie v aute celkom s prehľadom zvládla. Posledné kilometre v hmle a daždi na ubytovanie v UV apartmánoch, priamo v centre mesta. Po dlhom čase večer dávame pizzu v pizzerii s detským kútikom. Pištík berie nosič a Dia zaspáva v nočných uličkách mesta. Ja na striedačku, po vybalení vecí, idem taktiež obzrieť zákutia štiavnického života. Smer Art Café - Ultra dianie, energia srší. Rada by som sa zdržala, no únava vyhráva a tak si dávam iba čapovaný hroznový nápoj a hajde spať. Vonku je živo aj cestou späť, krátko pred jedenástou.                 Sobotné ránko. Typické zhony. Camelback, raňajky, kompresné podkolienky, čelovka, detské ponožky.. Pištíkovi sa zázrakom podarilo dať GPX c

Malofatranských 35km

Obraz
  Prečo MF 33? A nie 50tku , stovku?       Áno, d osť častá otázka dnes na mňa. Ľudia z ultra už dlhšie o mne nevedeli. Tak spíšem pár riadkov na ozrejmenie posledných mesiacov.       Začalo to minulým rokom. :) Podarilo sa mi plánovane otehotnieť a veľmi sme sa tešili na vysnívané bábätko. Graviditu som si užívala, na záchranke som robila do marca (aj tak som sa nakazila Covidom), preto som už ďalej neriskovala a išla na PN. V októbri sa narodila malá Dianka - Božie dieťa. Pôrod sám o sebe bol taký, že..ehm. Čo som mala v pôrodnom pláne, aby nerobili, tak som dostala úplný opak. Takže toľko k tomu. Navyše prechladnutá, s 3 infúziami ATB, oxytocínom, atď. V nemocnici sme boli 8 dní, za ten čas som spala 4 hodiny dokopy. Prvé 2 týždňe som bola na ňu úplne sama. A doteraz som s ňou 5 dní sama cez týždeň do 17:00 - 18:00. Víkend s Pištíkom a mama príde občas na 2 hodinky. To je celé.      Čo sa týka kondície. Po tehotenstve a pôrode bola samozrejme na bode mrazu. Postupne som šla na bicy

Júlske Alpy Slovinsko 6okm preteky

Julian Alps Trail run 2021  Sky trail 58km 3130+ (Preteky v Slovinsku) - dovolenkový mód  Na začiatok v skratke zhrniem udalosti, aby ste pochopili, v akom rozpoložení som trávila dni v zahraničí. :D Ak nie, dajte si bod 25.09.2021. :D  13.09.2021 mal Pištík narodeniny, pár darčekov a šup do nočnej. 14.09.2021 som prežila čelnú zrážku s ďalším cyklistom v centre mesta bez vážnejšej ujmy na zdraví.  15.09.2021 po ďalšej nočnej lezenie v Tatrách, cesta cez Knihu V, nádherná línia..večer sme strávili na chate pri Zelenom plese spoločne s HZS, ktorí mali cvičenie.  16.09.2021 sme vyrazili aj s lezeckým matrošom cez Veľké Biele pleso, Kopské a Široké sedlo monkovou dolinou do Ždiaru. Čakala ma opäť ďalšia nočná a na Hoteli Magura sa konala záchranárska súťaž Rescue Lesnica, tak som chcela na chvíľočku pozrieť svojich kolegov. S Pištíkom sme si pri nich zložili ťažké batohy a vyklusali sme sa ešte do Strednice, ku jazierkam. Unáva bola značná. Pri ceste späť asi 850m od hotela mi zazv