O mne

Ahojte!


Volám sa LUCIA DOBRUCKÁ. Mám 28 rokov, bývam v Žiline. Momentálne pracujem ako zdravotnícky záchranár v Martine. Som v horolezeckom klube HK Direct Bytča. Už od detstva ma mamina spolu s bratmi brala do hôr - keď sme nevládali, tak nás odvláčala na pleciach :D. 


Nejak som sa stala závislou na prírode a drží ma to dodnes ;). Šport sa stal mojím chrámom. Venujem sa hlavne behu (teraz i diaľkové), cyklistike, lezeniu, nepohrdnem ani plávaním, lyžovaním, slacklinom, splavovaním..
Skúšam všehochuť.

Začala som chodiť aj na preteky, začalo to nejakými 2 akciami za rok, no postupne to naberalo na kvantite. Postupom času som sa začala prihlasovať čoraz častejšie na diaľkové behy (20,50 až 100km), aby som si vychutnala krásne zákutia našich slovenských hôr. Momentálne sa mi podarilo uloviť aj pár medailí. :)

Na naše potulky chodím väčšinou s manželom, rodinou a kamarátmi. 
Máme radi aj extrémy - šport v daždi, snehu, víchrici, treskúcej zime i v najväčších páľavách..:D

A prečo nás to láka? V prírode nachádzam božský pokoj, atmosféra hôr mi vlieva do duše nový príval energie, šialenej radosti, nadšenia z bytia. Pohľad na prevaľujúcu sa hmlu cez koruny stromov, dažďové kvapky na ihličnanoch, hru oblakov v dolinách a na hrebeňoch, inverziu osvietenú lúčmi vychádzajúceho slnka, jarné smaragdové tóny pučiacich lístkov a pestrá škála dúhových kvetín, farby jesenného ošatenia lesov, zamrznuté perleťové potôčiky v zime mi prináša pocit absolútnej a povznášajúcej slobody, pokoja, pokory. Vcítim sa do tajov čarokrásnej prírody navôkol a moja duša dostáva krídla, berie moje telo a ja sa vznášam na hrebeňoch, lúčnych pasienkoch, nechávam voľnosť rýchlosti. Najradšej mám to užívanie si, korigujem smer a rýchlosť jazdy, prepínam nohy na automatiku a nechávam ich, nech sa totálne odreagujú na singláčikoch, kľukatých chodníčkoch....

ZEGAMA AIZKORRI 2017
španielske preteky






Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Malofatranských 35km